Контакти
Висилайте бюдь-яку інформацію (відео, пости, звернення..) для публікацій на сайті, яку Ви важаєте необхідну
Адміністраторам сайту
E-mail osbbfrunze123@gmail.com
Viber (063) 133-56-15
Також у нашого об'єднання є Viber група, звертайтесь для реєстрації
Наш будинок з'явився в соціальній мережі www.zyteli.com
_____________________________________________
Отримай повний доступ до онлайн сервісів нашого сайта:
- Документи та звітність ОСББ "Фрунзе-123"
- Звернення до керівника ОСББ
- Онлайн голосування, опитування
- Довідник служб міста Києва
_______
_____________________________________________
Реєстрація звернень мешканців будинку
_______
Умови перерахунку за послуги з централізованого опалення
Перерахунки за послуги з централізованого опалення проводяться у наступних випадках:
- якщо надання послуг з централізованого опалення розпочалося пізніше встановленого строку або опалювальний сезон достроково закінчився;
- за наявності перерв у наданні послуг, що перевищують допустимий строк (12 годин на добу один раз на місяць);
- у разі невідповідності фактичної температури в житлових приміщеннях нормативній
Вимогами щодо кількісних і якісних показників послуг передбачено, що послуги з централізованого опалення повинні відповідати:
→ Нормативній температурі повітря у житлових приміщеннях за умови їх утеплення: +18˚С, у наріжних кімнатах +20˚С.
→ За кожний градус відхилення від +18˚С до +12˚С у житлових приміщеннях (у наріжних кімнатах – від 20˚С до 14˚С) плата за опалення зменшується на 5% за кожний градус відхилення протягом усього строку відхилення (при допустимому строку відхилення – 12 год. на добу один раз на місяць).
→ При температурі в житлових приміщеннях нижче 12˚С (у наріжних кімнатах – нижче 14˚С) плата за централізоване опалення не справляється.
Здійснювати перерахунки – обов'язок виконавця. Він може доручити іншій організації виконувати такі роботи, проте перед споживачем несе відповідальність за здійснення перерахунку саме виконавець, а не підрядні організації.
При відсутності чи незадовільній якості послуг з опалення перерахунки проводяться саме за послуги з опалення не залежно від причин та винуватої особи. Перерахунок за незадовільну якість послуг з утримання внутрішньобудинкових мереж в складі послуги утримання будинків, споруд та прибудинкових територій може виконуватись окремо (за наявності підстав) та не є підставною відмови в здійснені перерахунку за послуги з опалення. Виконавець має здійснити перерахунки протягом місяця, що настає за розрахунковим.
Документи:
Акт-Претензія. У разі порушення виконавцем умов договору споживач має право викликати його представника для складення та підписання акта-претензії споживача, в якому зазначаються строки, види, показники порушень тощо. Представник виконавця повинен з’явитися на виклик споживача не пізніше строку, визначеного договором. Звертаємо увагу, що порядок оформлення претензій споживачів до виконавців визначено статтею 18 Закону України «Про житлово-комунальні послуги».
Акт-претензія складається споживачем та представником виконавця і скріплюється їхніми підписами. У разі неприбуття представника виконавця в погоджений умовами договору строк або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії він вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.
Акт-претензія споживача подається виконавцю, який протягом трьох робочих днів вирішує питання про перерахунок платежів або видає письмово споживачу обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій.
Спори щодо задоволення претензій споживачів вирішуються в суді. Споживач має право на досудове вирішення спору шляхом задоволення пред’явленої претензії.
Якість послуг з централізованого опалення:
Вимоги до якості послуг:
Температура повітря в житлових приміщеннях (за умови їх утеплення) має відповідати діючим нормам і правилам та становити - 18° C (у наріжних кімнатах - 20° C)
Допустимий строк відхилення від показників - 12 годин на добу (один раз на місяць).